bujar-mehmeti
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forumi im

ForumPortalLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Nocionet dhe simbolet matematikore

Shko poshtė 
AutoriMesazh
Admin
Admin

Number of posts : 456
Registration date : 15/03/2008

Nocionet dhe simbolet matematikore Empty
MesazhTitulli: Nocionet dhe simbolet matematikore   Nocionet dhe simbolet matematikore Icon_minitimeWed Mar 26, 2008 3:52 pm

Jan? shprehjet matematikore (psh. emrat e numrave, figurave, operacioneve), shprehjet p?r marr?dh?nie n? mes t? sasive (m? i madh, m? i vog?l, i barabart?), simbolizmin matematikor (psh. 4+3 = 7), konventat matematikore (psh. nj?sit? standarde t? matjes, nderimi i p?rpar?sis? s? operacioneve), rezultatet dhe formulat e caktuara (memorimi i llogaris?, psh.6 + 6, p?r t? njehsuar 6 + 7; njohja e formul?s p?r sip?rfaqen e katrorit; teorema e Pitagor?s).[1]

“A fact of My Lai, Abu Ghraib, Guantanamo and no doubt countless other atrocities is that when the cause is rotten, the rot filters down to everyone involved in it. The cause for which my generation was sent to Viet Nam was a false one, later admitted by those who orchestrated it. Those of us who did our duty in Viet Nam enabled our country to poison the land and water of that poor country with an especially virulent form of dioxin, Agent Orange. We would need hundreds of Memorial Walls to contain the names of the Vietnamese killed in that foolish war.”
Very Happy
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
https://bujar-mehmeti.forumotion.com

Nocionet dhe simbolet matematikore
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1